גוגל חיפוש


אתם תוהים לעצמכם מי זו חן טל ולמה אני כותב עלייה אני לא מכיר אדם אחד בעולם שלא צפה איי-פעם בסרט כחול. אבל מה קורה לאותה בחורה שצולמה לסרטון באקט מיני ואיך החברה שלנו מגיבה למצב. 
דן שפיר | דנה סלבס |פורסם 18/08/13

שיתוף בפייסבוק


זה אולי ישמע לכם חולני אבל אני מאמין שחלומות מתגשמים ויותר מזה אני מאמין שכל אדם חייב לעשות הכל בשביל להגשים את החלום שלו. ולכאן טל נכנסת לתמונה כל מי שיצפה בעמוד הפייסבוק שלה בקלות יבחין שהבחורה "מחפשת צומי" כל תמונה שהיא מעלה זוכה ללא פחות מאלפי לייקים ועשרות שיתופים.


עוד תמונה - פרובוקטיבית של חן טל (צילום-פייסבוק)

לא צריך להיות גאון גדול כדי ליראות שכל התמונות שהיא מעלה הן פרובוקטיביות ונועדו לקבל מאיתנו לייקים ושיתופים וניראה שזה הולך לה לא רע לחן יש מעל 40 אלף עוקבים בפייסבוק. במקרים רבים כמו של חן בחורות פשוט נכנסות לדיכאון עמוק ולא יוצאות מזה בקלות. לא פשוט לפתוח את הפייסבוק על הבוקר ולקבל כמה מאות הודעות בנוסח "פצצה ראיתי את הסרטון שלך מת לעשות לך את זה גם" או איזה גוף שווה מאמי מתי תורי". 

אני באמת מחזיק מחן כאחד הבחורות הכי תותחיות בארץ- כי היא פשוט שמה פס על כולם למרות כל התגובות שהיא מקבלת ולמרות שהיא יודעת שבכל הרשת מופוצצת בתמונות עירום שלה + שתי סירטונים בחורה אחרת פשוט הייתה מתאשפזת בבית חולים לחולי נפש. 

למה אנחנו רעים כ"כ

חרתנו על דגלינו את הצורך לשוויון ולחופש זה מה שכולנו רוצים אבל דבר אחד אני לא מבין אם אנחנו נואשים לחופש הזה מדוע אנחנו מתקשים לקבל אדם שכן מתלהב מהיופי שלו ולא אכפת לו שיש ברשת סרטוני פו*נו שלו ואת האמת כל הכבוד לה על כך. ואני לא רואה פה שום בעיה שכל בן אדם יעשה מה שטוב לו כל עוד זה לא פוגע בסביבה. אז למה היא צריכה לקבל תגובות בנוסח "שרלילה" "כלבה" "אין לך בושה" היא אמנם לא מתייחסת לזה כ"כ אבל בכל זאת - זה מציק. 


אחת הבחורות היפות במדינה. (צילום-פייסבוק)
מה שבטוח זה שחן טל היא ללא ספק הצלחה מסחררת שכל מה שהיא רצתה זה להיות מפורסמת ומצאה דרך די מקורית להתפרסם אפשר להשוות אותה לקים קרדשיאן בדיוק כמוהה התפרסמה עם הסרטון שלה ושל איזה בחור אפרו אמריקאי . 

שאלנו את חן מה דעתה על כך שהסרטון שלה עדיין ברשת בתגובה היא ענתה לנו " את האמת שזה פשוט הגיע לי בבום פתאום ראיתי שהפייסבוק שלי מפוצץ בעוקבים ובהודעות מצד אחד קצת התאכזבי אבל לאחר מכן הבנתי שאני פשוט חולה על זה שכל העולם מדבר עלי. ושכל תמונה שלי זוכה לאלפי לייקים"


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הנצפים ביותר היום

צרו קשר

שם

אימייל *

הודעה *

הבחורות השוות ביותר

הבחורות שעשו את זה

דוגמניות ובחורות לוהטות

לאחר שוטטות קצרה ברשת החברתית פייסבוק נדהמתי לגלות עד כמה הדור של היום הידרדר ילדות בנות 15-16 מדברות כ"כ מלוכלך ויותר מזה מקיימות יחסי מין חופשי עם בחורים גדולים מהם אפילו כמובן לא נחשוף פרטים ושמות עקב היותן קטינות.
בלוג זה שייך לקבוצת A.P.A ומופעל באמצעות Blogger.com. מופעל באמצעות Blogger.